Результати моніторингу якості освіти
Моніторинг якості освіти в Солотвинському ЗДО ясла-садку № 2
проводиться 3-чі за навчальний рік: вересень, грудень, квітень.
Результати моніторингу: 2020-2021 н.р.
Освітня лінія «Мовлення дитини»
місяць |
Всього дітей |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Вересень |
34 |
5 |
16 |
9 |
4 |
Динаміка |
34 |
5 |
16(+1) |
9(-1) |
4 |
Грудень |
34 |
5 |
17 |
8 |
4 |
Динаміка |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
|
динаміка |
|
|
|
|
|
Освітня лінія «Гра дитини»
місяць |
Всього дітей |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Вересень |
34 |
5 |
14 |
14 |
1 |
Динаміка |
34 |
5 (+2) |
12(+5) |
14( -5 ) |
1 |
Грудень |
34 |
7 |
17 |
9 |
1 |
Динаміка |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
|
динаміка |
|
|
|
|
|
Освітня лінія «Дитина у світі культури»
місяць |
Всього дітей |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Вересень |
34 |
5 |
14 |
14 |
1 |
Динаміка |
34 |
5 (+7) |
7(+5) |
14( -5 ) |
1 |
Грудень |
34 |
12 |
12 |
9 |
1 |
Динаміка |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
|
динаміка |
|
|
|
|
|
Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
місяць |
Всього дітей |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Вересень |
34 |
7 |
11 |
12 |
4 |
Динаміка |
34 |
7( +1) |
10( +3) |
12(-3) |
4 |
Грудень |
34 |
8 |
13 |
9 |
4 |
Динаміка |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
|
динаміка |
|
|
|
|
|
Освітня лінія «Дитина в соціумі»
місяць |
Всього дітей |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Вересень |
34 |
5 |
15 |
11 |
3 |
Динаміка |
34 |
5 |
15( +1) |
10( +1) |
2 |
Грудень |
34 |
5 |
16 |
11 |
2 |
Динаміка |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
|
динаміка |
|
|
|
|
|
Освітня лінія «Особистість дитини»
місяць |
Всього дітей |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Вересень |
34 |
6 |
16 |
10 |
2 |
Динаміка |
34 |
6 |
16 |
11 |
1 |
Грудень |
34 |
6 |
16 |
11 |
1 |
Динаміка |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
|
динаміка |
|
|
|
|
|
Освітня лінія « Дитина в природному довкіллі»
місяць |
Всього дітей |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Вересень |
34 |
10 |
15 |
6 |
3 |
Динаміка |
34 |
10(+2) |
15(+1) |
6(-3) |
3 |
Грудень |
34 |
12 |
16 |
3 |
3 |
Динаміка |
|
|
|
|
|
Квітень |
|
|
|
|
|
динаміка |
|
|
|
|
|